Recenze (953)
Ant-Man a Wasp (2018)
Velmi zábavné, lepší než jednička.
Labyrint - Série 3 (2018) (série)
Oproti druhé sérii posun nahoru, ale vady předchozích dílů se vyskytují a nadále. Spousta zbytečných postav, odboček od děje, jenom aby se to natáhlo na 7 dílů. Um vyšetřovatelů nulový, jejich chování nelogické, hlavně ženské v teamu úplně k ničemu. Ještě že je to jenom seriál 😀
Děsivé dědictví (2018)
První polovina filmu geniální, nečekal jsem co se bude dít dále a byl napnutej jako struna. Bohužel v druhé polovině se originalita trochu vytrácí a závěr je hodně divnej. Jinak výborná hororová atmosféra, včetně skvělé kamery. Celkově mi to připomíná režii Jamese Wana, a protože se hororový král zaprodal Hollywoodu a začat točit popcornové sračky jako Rychle a zběsile, možná se časem Aster stane novým hororových králem.
Plod noci (1990)
Hrozné béčko, ale dokoukat jsem to. Nevím, jestli i kniha je takto srackoidni, nikdy jsem nic od Barkera nečetl. Věřím ale, že je spíše jenom mizerný scenárista a především režisér.
Jáma (2003)
Chvílemi nuda, kterou zachraňovala pěkná hudba.
Jak svět přichází o básníky (1982)
Čím častěji film vidim, tím ho více miluji. Pro mě jedna z nejlepších českých komedii legendární písničkami.
Den mrtvých (1985)
První polovina filmu se velmi vlekla a podtrzeno úděsným českým dabingem mě téměř všechny postavy sraly, jejich chování bylo hloupé. Spousta gore scén, některé zbytečné až nesmyslné. Na dobu svého kvalitně natočeno.
Mlha (2007)
První hodina je poměrně ukecaná a má tak pomalé tempo při němž jsem se chvilkami nudil. Druhá polovina je o poznání lepší, hlavně mě zaujala proměna chování lidí. Film je spíše na lepší 3*, ale za geniálně natočený konec dávám 4*.
Mrakodrap (2018)
Je tam pár hloupých momentů, ale me se na to dobře koukalo a ani chvilku jsem se nenudil. Lepší 3*
Jednoduchý plán (1998)
Pomalé tempo a celá první polovina neskutečná nuda. Chovani postav těžko uvěřitelné a hloupé. Režie velmi nenápadná, spíše to vypadá jako televizní drama. Nemohu tedy dat více než 2*