Recenze (48)
David Bowie: A Reality - Live in Dublin (2003) (koncert)
Ode dneška šetřím a jedu za Davidem, přidá se někdo? :)
Předčítač (2008)
Konečně "normální" film. Už jsem myslela, že letošní Oscary ovládly jenom pohádky. Předčítač je drama přesně takové jak mám ráda. Pochmurný děj, podmanivá hudba, mraky zoufalství a do toho ještě přijde otázka morálních zásad a spravedlnosti.I když mě film několikrát překvapil a měl plno zvratů, jedno bylo jasné celkem od začátku. Michael nebo Hanna - jeden půjde z kola ven. Tleskám tvůrcům a blahopřeju Kate k zaslouženému Oscarovi!
Harlequin 9 - Zlaté děvče (1998) (TV film)
Že se nestydíte, pane Bonde...
Trosečník (2006) (pořad)
Jestli tohle viděli tvůrci Survivora, tak se museli chytat za hlavu a litovat toho, že nám prodali licenci...
Kouzelná školka (1999) (pořad)
Nejlepší způsob jak na půl hodiny zabavit děti a dát si šlofíka :)
Králova přízeň (2008)
Parádní historická podívaná, od které jsem moc neočekávala, ale tím víc mě mile překvapila. Úžasná kamera, atmosféra a o hereckém obsazení nemluvě. Na druhou stranu je pravda, že pokud člověk nemá nějaké souvislosti tak se v tom bude asi docela solidně ztrácet. No ale kdo by dneska po Tudorovcích neznal Jinřicha VIII., že? Každopádně u mě film zabodoval hlavně tím, že se narozdíl právě od Tudorovců držel historických faktů.
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Ale jo, jednou jsem se myslím pousmála.
Prásk (1998) (pořad)
Dodnes nemůžu Lenku Hornovou a Gábinu Partyšovou vystát.
Venkovský učitel (2008)
Lidi z města by fakt neměli točit filmy z venkovského prostředí. Působí to nesmírně komicky. Pražákům to tak možná nepřijde, ale pro nás "vesany" je to fakt zábava k popukání. Pan Sláma by se měl možná inspirovat v zahraničí a strávit aspoň nějaký ten měsíc v malé vesnici a pak točit.
Deník Anne Frankové (2001) (TV film)
Tak tenhle film mě dokázal chytit, i přesto že mám pocit, že už jsem těch filmů z II.světové války docela přejezená.