Recenze (1 239)
Andor (2022) (seriál)
Tohle vážně s každým dílem roste a nechme teď stranou, jak nízko Andor začíná. Je opravdu krásný vidět dospělý příběh ze světa Star Wars a važmě si toho.
Trojúhelník smutku (2022)
Prdlajs. Östlund je pořád na cestě dolů. Od Force Majeure střílí sice čím dál do vyšších pater společnosti, ale zároveň stále povrchněji a povrchněji. Po Ostrov ještě leze nahoru a snaží se jít pod povrch tezí o systému, které kolem hážou postavy, ale v poslední třetině všechno velmi levně shazuje. Postava kapitána marxisty tam sice funguje jako perfektní lepidlo, díky které to dlouho drží tvar, ale o to citelněji je pak poznat její absence. Může být zábavné, když režisér střílí do různých -ismů ze všech stran, jenže ho to poté nechává v pozici nudného centristy.
Annette (2021)
Vůbec. Jedno úvodní nakopnutí a pak kolo bez řetězu, cukající ze strany na stranu. Hudebně nefunkční, textařsky příšerně doslovné.
Raya a drak (2021)
Kéž by všechny lidský postavy nevypadaly jako vyhlazený gumáci :( Páč jinak to prská originalitou a čerstvostí.
1883 (2021) (seriál)
Mnoho výhrad, časté přetáčení dramatičnosti do patetičnosti a občasně přehnané doslovné deklarování zkázy všeho, ale přesto to jako celek stojí dost neochvějně a monumentálně. S každým dílem lepší, neboť tvůrci umí postavy dobarvovat.
Půlnoční evangelium (2020) (seriál)
Mocné, občas nemocné, většinou všemocné.
V úskalí (2020)
High society shit...nemluví to ke mně ani trošku :'(
Amnestie (2019)
Dobrý je, že je furt legální normálně vodejít z kina, když je na plátně blitek.
Bídníci (2019)
Natlakovaná láhev machismu. Jsou jenom špatní pěstitelé.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Jako tak moc zasloužený epilog pro Pinkmana s atmosférou starší Coenovských filmů, proč ne. Nic moc víc, ani míň. Mimochodem, já vím, že Breaking Bad nikdy moc ženských postav nepředstavilo, ale tady je snad jen jedna v koberci. Whatever. Pořád si víc slibuji od posledních řad se Saulem Goodmanem.