Recenze (609)
Pohřben zaživa (1990) (TV film)
Ucházející námět je bohužel trochu přizabit debilními postavami vrahů hlavního hrdiny, ale jinak je to dobře koukatelný film, který určitě překvapí. Konec je divný.
Okovy moci (1994)
Nevím jestli se po tomhle zážitku ještě někdy budu moct podívat na nějaký film.
Narušitel (1989)
Oddychový slasher, kde by jste příběh pohledali. Bohužel ke konci je už děj příliš natahovaný, ale samotný závěr ty čtyři hvězdy ještě zachrání.
Lidská bomba (1998) (TV film)
Komorní rádoby drama, které nepřináší nic nového. Co se týče záporáka tak ten je až nesmyslně hodný, klaďas má zase problémy s tím co se stalo v minulosti a to je řešeno značně povrchně. Inu televizní práce, ale nemůžu říct, že by se na to nedalo koukat. Tohle DVD si ale určitě znovu nepustím. (Stalo se mi poprvé, že bych komentoval film, který ještě nikdo přede mnou nekomentoval.)
Hitlerova SS: Portrét zla (1985) (TV film)
Zajímavé tematicky, ALE příliš dlouhé, levné a chvílemi nudící...
Čtvrtý druh (2009)
Amosféra by se rozhodně nedala krájet, ona by se sotva dala pohledat. Pár lekavých momentů to bohužel nezachrání. Jinak nápad dobrý to se musí nechat :)
Zahraj to znovu, Same (1972)
Krásná komedie vzniknuvší díky Casablance s vynikajícím Woody Allenem.
Carlitova cesta (1993)
Vynikající atypická (alespoň pro mě) gangsterka. Tentokrát nesledujeme cestu na vrchol v mafii, ale snahu o únik od toho všeho... A překvapivě to funguje naprosto skvěle. Jinak Carlito's way má všechno co má správná gangsterka mít: zradu, přátelství, slizké taliány, lásku etc.
Místo v pekle (1969)
Pro mě příliš nudné, laciné (spíše výprodejové) a matérsky vyhlížející. Nezachránil to ani nudný příběh, takže jsem usnul... Snad jen ta blondýna na začátku ušla (než jí zabili).
Zjizvená tvář (1983)
Syrová surovost postrádající i špetku nějaké elegance, která je typická pro gangsterské filmy. Tony Montana (fenomenální Al Pacino) je prostě buran, který se díky tomu, že se nebojí jít přes mrtvoly dostal až na vrchol a tam jen zahnívá. Excelentní!