Recenze (609)
Xzibit: Restless Xposed (2001)
Mám rád rap a od té doby co jsem viděl Xzibita živě, mám rád i jeho hudbu, takže tohle hodnocení je bez debat.
Jackie Brown (1997)
Perfektní cinefilní Tarantinův film s plejádou herců, kteří hrají jak o život, skvěle napsanými dialogy a jedním velkým podrazáckým plánem. Nemůžu jinak než za pět.
Kostka (1997)
Napínavé, invenční, klaustrofobické a originální, ale za ten stupidní konec bych scénaristu a režiséra v jedné osobě, s odpuštěním, nakopal někam.
Gauneři (1992)
Drama z garáže s plejádou herců, kteří do toho dávají to nejlepší. Tarantinův vynikající debut.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Fenomenální návrat jednoho starého akčního hrdiny. K té závěrečné přestřelce se dá říct snad jediné: EPIC!
Pouta (2009)
Pouta jsem ještě neviděl, ale píseň WWW - Pikola je za dlouhou dobu to nejlepší co na české scéně vzniklo.
Motýlek (1973)
Srdceryvné drama o jednom přátelství, které vydrželo i přes všechny nástrahy, které mu může ta nejtvrdší možná věznice připravit.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Totální zvrhlost, kterou já prostě nedokážu docenit.
Zásah z pekla (1994)
Béčko s Chuckem a Aaronem Norrisovými, tak kvalitní, jak jen béčko s Chuckem a Aaronem Norrisovými může být!
Prapor sv. Patrika (1999)
Absolutně nevýrazný film, který díky, podle mě, trochu přestřelené stopáži začne nudit. Na historicko-válečný film jsou scény hodně nepřesvědčivé, stejně na mě působí i ono historické pozadí - divák se nic nedozví a film najednou skončí.