Recenze (181)
Enrico Piaggio - Vespa (2019) (TV film)
Adorisio opravdu talent v kameře. Krásně se na to koukalo. Na Italy velmi povedený snímek.
Nemocnice New Amsterdam (2018) (seriál)
Inu asi takhle, moderní verze nemocnice Chicago Hope. Alespoň tak mi to přijde. Víc akce, víc příběhů, ale ty politické otázky na které seriál tak očividně naráží mi vadí. Proto 3*. Jinak na TV tvorbu to je slušně zpracované a má to drive.
Za čárou (2021)
Jako mělo to chvíli dobrý spád. Kamera dobrá, CGI celkem taky. Prostě to nepůsobilo až tak špatně. Ovšem hlavní hrdina v podání Damson Idris je absolutně nezajímavý a působí směšně. A ten konec?! WTF?! 3* jsou jen za technickou stránku snímku.
Kukačky - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Musim uznat, ze me to chytlo. Dobre herecke obsazeni a dej me bavi vc scenare. Zatim dobry. Snad se to udrzi.
Román pro pokročilé (2019)
Tady to zachraňuje jen převzatý scénář .
Sezn@mka (2016)
Brak. Po všech stránkách.
K jezeru (2019) (seriál)
Je to dobrý! Má to tempo, kamera místy dost netradiční, ale dějově to je povedené. Těším se na další sérii.
Car Masters: Z vrakoviště na výsluní (2018) (pořad)
Je se na co dívat. Šikovnej team lidí.
Rychlý káry (2018) (pořad)
Co na tenhle pořad říct... Viděl jsem celou 1. řadu a jsou k vidění zajímavé stroje. Některé sleepery jsou zajímavé, stejně tak supersporty. Ale závod na 400m je poněkud nudný. Jak je zvykem u američanů mají plnou pusu velkých slov, ale skutek utek. Nakonec má člověk pocit, že by je předjel i 2,5l TDI :D Hlavně když mluví o tvrdých chlapech co jedou 400m...Zajímavé jsou na tomhle pořadu příběhy těch lid, které jsou mnohdy velmi zajímavé.
Příliš osobní známost (2020)
Ja nechapu jak reziserce muze zacatek, tak hloupe utect. Prvni polovina filmu je zbastlena, uspechana, nedava hlavu ani patu. Druha polovina uz zacina mit hlavu a patu, ale celkove to je klasicky cesky propadak.