Recenze (189)
Spawn (1997)
A zase ty multi-kulti vztahy!!! Už mi s tím lezou na nervy. I v takovéhle blbosti!!!
Hellboy: Královna krve (2019)
Stary Hellboy s Ronem je asi stokrat koukatelnejsi. I Hellboy jako postava je hezci. Tohle je trapne. Ani Mila to nezachranila. A zase ty multi-kulti vztahy. Tim to podelali uplne.
Vánoční kronika: druhá část (2020)
Na první díl se dalo koukat. Druhý jsem vzdal po pár minutách. Zase ty zas**ný multi kulti vztahy. Už mi s tím lezou krkem. Za chvíli nebude na co koukat!!!
Vánoční kronika (2018)
Dalo se na to koukat. Ne tak už na druhý díl. Zase ty zas**ný multi kulti vztahy. Druhý díl jsem vzdal.
Na Brusel, Vávro! Na Brusel! (2009) (divadelní záznam)
Divci valka, legrace. Pra pra pra, take dobre. Ale tohle??? Nebudu vulgarni.
Sestřička Betty (2000)
Nebýt tam Renée, tak bych to nedal.
Prokletý ostrov (2010)
Nedal jsem to.
Hobby naší doby (2010) (pořad)
Kdyby tam nebyla ta uslintaná bába, co to uvádí, tak bych na to možná i koukal.
Všechno musí pryč (2010)
Osobně mi to zrovna jako komedie nepřijde. Nebýt tam Will, tak to po deseti minutách utnu.
Sonny Boy (2011)
A zase ty multi-kulti vztahy...