Recenze (19)
Zmizení (2013)
Nějak se mi do toho nechtělo... chyba!! Od začátku do konce přikován u obrazovky, nervy v... Více takových filmů!
Žralokonádo (2013) (TV film)
na jednu stranu je to na 5 hvězd, na druhou na odpad :) volím tedy zlatou střední cestu... Něco takového jsem ještě neviděl ! :D
Heuréka – město divů (2006) (seriál)
Už jen kvůli dílu kdy "ukradli banku" s Cartrovými ksichty (to se slušně napsat nedá) :D :D Škoda, že je nenechali natočit ještě tu pátou řadu... ale i tak byl konec fajnový :) Just another day in Eureka.
Hra o trůny (2011) (seriál)
První řada ***** Druhá řada **** Třetí řada ***** (devátý díl byl pomalu to nejlepší co jsem na poli seriálů dosud viděl).
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Těžko hodnotit takhle celý seriál - některé díly (např. hned první s Yodou) byly na 5 hvězd, někdy to skřípalo a nudilo tak na jednu . . . Každopádně závěr a díly s Ashokou byly perfektní :)
Star Wars: Klonové války (2008)
Přestože se mi tahle animace moc nelíbí, film má dobré tempo, droidi suprově hláškují - takže proč ne :)
Let (2012)
Paráda, skvělá atmosféra, skvělý Denzel, kterému člověk chvíli přeje nejhorší pak zase fandí... NEPIJ TO !!! :)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
První série - * * * * * Druhá série - * * * * * Třetí série - * * * * Čtvrtá série - * * * * Pátá série - * * * Šestá série - * * * Sedmá série - * * * Osmá série - * * * Devátá série - zatím * Sjíždím to celé podruhé... napoprvé mi to přišlo teda mnohem horší...
Spartakus (2010) (seriál)
První série je prostě bomba. Bohužel druhá padá do seriálového bahna... kdy trojka se snaží ale nestačí to... První série 5 hvězd ; Druhá série 2 hvězdy ; Třetí série 3 hvězdy ;
Dračí doupě (2000)
Jako mladej junák jsem to zbožňoval :)