Recenze (177)
Dobrodružství slípky Pipky (1978) (seriál)
Nádherná blbost. Kreslená slepice v opravdovém světě. Ale má to svůj vtip
Sluneční panenka a dešťový panáček (1986) (seriál)
Další z neprávem apomenutých večerníčků
Koulelo se jablíčko (1988) (seriál)
Červík Pepík nemá chybu. Ovšem kuře je zde taky skvělé.
Kubula a Kuba Kubikula (1986) (seriál)
Vesnice jako Vařečky a Hrnce (názvy nemají chybu) a k tomu strašidlo Barbucha. prostě nádhera
Jsi chytřejší než páťák? (2007) (pořad)
A tohle byl pokus o co??? O zábavnou soutěž? Hrubě se jim to nepovedlo!
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Občas opravdu zajímavé. Ovšem Ester Janečkovou fakt nemusim.
5 proti 5 (2007) (pořad)
Zajímavé, Novotnýho sice moc nemusim, ale sem do té soutěže mi nějak ten jeho xicht pasoval. lesák je moc uhlazenej. Novotný tam uměl vnést živo.
Nic než pravda (2008) (pořad)
tak viděla jsem asi dva díly a ještě né celé, ale co jsem tak četla, tak jsem ještě snad nenarazila na článek, že by někdo něco vyhrál. Pokaždé čtu, že ten či onen vypadl na otázce za tolik a tolik tisíc. Proč vlastně TV dělá takovýhle pořad, když je to jen ztrapňování lidí a výhra veškerá žádná. Ovšem divím se i těm lidem, že jsou schopný se do něčeho takového přihlásit.
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (pořad)
První řada byla zajímavá, ještě neokoukaná, ale když se to opakuje rok co rok už to není ono
Taxík (2008) (pořad)
Tak konečně po x letech zase solidní pořad. Jen doufám, že na obrazovce vydrží co nejdéle. Aleš Háma jako moderátor a řidič taxiku je skvělý.