Poslední recenze (3 320)
Tunel Omega (1982) (seriál)
O tomhle jsem neměl vůbec ponětí, že se tohle natočilo a jen žasnu co všechno u nás za minulého režimu vzniklo. Opravdu zajímavé sci-fi o čtveřici jeskynářů, který jsou povoláni k zásahu, ale ve skutečnosti je osloví jiná civilizace a chce je odvézt na jinou planetu. Ale otázka je jestli s tím budou souhlasit. Nejlepší postava je mimozemšťan Bořivoj Navrátil, tomu takové role sedí.
Holka na krátkou trať (1984) (TV film)
Příjemný TV film o mladých holkách v textilní továrně, které nic moc nebaví. Dobře se na to kouká, je to o obyčejném životě.
Venom (2018)
Moc mě to nebralo, dokonce jsem na to s odstupem možná půl roku musel kouknout znova, abych to dokoukal. Za mě je to takové polovičaté. Prostě jednou a dost.