Recenze (47)
Živí mrtví - Série 10 (2019) (série)
Jak komentujú niektorí tunajší géniovia ktorých fantázia, inteligencia a schopnosť napísať niečo zmysluplné hraničí s bodom mrazu: /75%/
Ip Man 2 (2010)
Rocky 4 so žltým filtrom. Perfktná akčno-športová oddychovka.
Slunce, seno, jahody (1983)
Zdenek proste nevie sklamať. Vždy sa prekoná a vždy jeho najnovšie video (to vážne nie je film) je ja jeho najhoršie.
Kurs sebeovládání (2003)
Jedna múdra vec vyplýva z tejto priemernej komédie: ,,Jak môže 300 kilový človek (Budha) hovoriť o sebadisciplíne."
Smotánka (1996) (pořad)
TV reláciu, kde preberajú odpad nejde inak ohodnotiť ako odpadom.
Sviňa (2020)
Odporúčam alternatívnu 99 minútovú verziu miesto 105 minútovej. Ušetrite 6 minút života.
V síti (2020)
Poprosím aj dvojku s Ustečanom na tábore.
Captain Marvel (2019)
Najhorší Marvel film.
Sám doma 3 (1997)
Komunálny⬆️
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Rodinka úchylou, na čele s dedom Palpatínom a neforemným pilčíkom vs hipisácka skupinka dementov, ktorí lezú do cudzieho domu bez pozvania. Tak im treba, ja by som ich tiež chcel zabiť.