Recenze (234)
Jako v bavlnce (2020)
No, je to docela zajímavé, ale takhle si ruskou mafii fakt nepředstavuju. Je to docela naivní. Dávám max. 50 %.
Stín v oblacích (2020)
Mayday! Mayday! Žena a gremlin pod křídlem letadla! A Japonec nakonec! To je taková béčková kravina, že to prostě stojí za to vidět. O ději se ani bavit netřeba. Ale rozhodně jsem se docela dobře pobavil! :-D
Válečná jeptiška (2020) (seriál)
Shodou okolností jsem zrovna zhlédl Alice in borderlands, a mohu zodpovědně prohlásit, že tohle je o tři hvězdičky lepší, a na rozdíl od té japonské telenovely to má i nějaký děj, který dokonce dává smysl. Ano, já vím, ke štěstí mi stačí málo...
Alice in Borderland (2020) (seriál)
Jak už tady mnozí psali, je to kravina na úrovni Lost. Může to mít 10 dílů, 100 dílů nebo 500 dílů, a furt to bude kravina ve stylu Ordinace v Růžové zahradě, úplně stejně jako ten Lost. Jenom ta Ordinace dává větší smysl. :-P Ta hvězdička je za mrtvolky.
Banda (2019) (seriál)
Kdo tohle vymyslel, musel být génius. To prostě nemá chybu, obě série. To se ani nedá pořádně okomentovat, na to se prostě musíte podívat!
Slepý detektiv (2013)
To je takový blázinec, že to snad ani není pravda, ale fakt jsem se u toho pobavil. Takovou detektivní dvojku hned tak někde nenajdete!
Blíženec (2019)
Ehm - nenatočil tohle už Bruce Willis a nejmenovalo se to Looper? Teda - místo mladšího klonu je tam mladší on z minulosti, ale...
Gentlemani (2019)
Musím přiznat, že to zase jednou byla slušná inteligentní zábava, jaké je obecně dost málo, a některé scény jsou poměrně nezapomenutelné... :-D
Ve službě (2019)
Teda, to je debilní, ale vůbec to není blbý. Celou dobu jsem se musel ironicky pochechtávat. :-D
Rocketman (2019)
Jako experiment zajímavé. Jako životopis nic moc. Jako muzikál to raději hodnotit nebudu.