Recenze (17)
Santa je úchyl! (2003)
Zděsil mně ten otřesný překlad titulu filmu, který zase nevychytali... Ale jinak na své poměry ulítlá vánoční dalo by se říct i romantická komedie...
Můj život ve vzduchu (2005)
Příjemný francouzský film s nádhernou hudbou a vůbec s nádhernou Francií....
Šeptej (1996)
Z tohoto filmu jde cítit lehká amatérština, takže se nevyhne všemu novému - kamera z pohledu psa. Jednoduchý děj, kde je ale obsaženo všechno - od "nečekaného zamilování" po "napravování" nepřizpůsobivých... Ale jinak tomu herci dodávají takovou tu teenegerskou nevinnost, což filmu neškodidí, obzvlášť u Muchowa.
Starsky & Hutch (2004)
Prostě upřímné retro se skvělými hláškami... a Willem Ferrelem v opět nezapomenutelné a nepravděpodobné postavě...
Příliš dlouhé zásnuby (2004)
Bohužel jen tři hvězdičky, protože tento film mě zaujal vykreslením válečné situace, ale příběh jakoby okopíroval od slavnější Amélie.... Pátrání, pátrání, pátrání...
Píseň pro nevěstu (1998)
Sice dvě hvězdičky, jenže jsem retro dívka, takže mně hlavně zaujala atmosféra 80's... A štěky Steva Buscemiho... Ale chabou zápletku tomu filmu neodpustím...
Pelíšky (1999)
Snad nejlepší český film od doby revoluce. Obsahuje všechno, co od filmu očekávám - vtip, retro detaily (od červené sukínky Uzlinky až po účes Simony Stašové...), vynikající dialogy, vynikájící herci... a v prvé řadě vynikající nikdy nezapomenutelné a stále úsměvné hlášky ("Co je to tady za hnusnou máničku?!" "Myslíš Gagarinova bratra?"). Prostě film, co baví....