Recenze (17)
Love (2011)
Snaha o nový typ filmu, zajímavý a původní námět na zdejší poměry, pokulhávající scénář...na tři hvězdy, ale um hlavního hrdiny tomu jednu hvězdu ubral...
Takové milování (1962)
Tento film bych nazvala Realistickým s velkým R. Vynikající herecké výkony - jejich detailní posunky, skvělá režie. Tento film nepotřebuje fascinovat dějem - ale fascinuje tím, jak je minimalisticky a jemně vytvořen.
Avatar (2009)
Pět hvězdiček bych mu dala kvůli začátku. - Krásně nastíněná příroda, dva světy - Cameronův vlastní (má životní filozofie: stvoř vlastní svět a máš úspěch) a ten onen zlý. Jenže ten konec ala soupeření přírody s technikou, závěrečný dechberoucí souboj mezi padouchem a "vyléčeným" hrdinou ale ubral mou jednu hvězdičku. Do tohoto boje jen ladně ale dozpěvovala ta Jackova přeměna, jinak by tento souboj neměl pro mě cenu a odešla bych z kina...
Tahle země není pro starý (2007)
Dobře propracovaný film. To ticho děsivé stejně jako vystřely geniálně chladnokrevného Javiera Bardema. Jeho postava - ať už její účes a obzvláště způsob vraždění a otvírání dveří se mi z paměti jen tak nesmaže. Josh Brolin jako obyčejný člověk. Coenovi s dějem nespěchají, prostě ho jen přibližují. Elegantně přibližují. Jen ta poslední půlhodina mi přišla nějak nedořešená... Ale jinak skvělý film!
Skvělí Ambersonové (1942)
Skvělý film o Skvělých Ambersonech. Orson Welles s lehkostí vypráví příběh o tom, že misky vah se přechylují... Na tento vynikající komorní film zcela navázalo představování jeho spolupracovníků. Krása. Jeden z těch filmů, který mě usvědčí z toho, že sledování filmu něco přináší...
Po krk v extázi (2004)
Seriózní Daniel Craig a vynikající scénář, který hlavního hrdinu vidí i ve srabu a Craig to i dobře vystihne. Detaily a některé vydařené záběry kamery, kdy jsme přítomni jednomu ději, ale víme i to důležité, co se odehrává jinde... A ještě do toho trochu anglického humoru. Vydařený filmeček.
Astronautova žena (1999)
hiller, který bere náměty z vesmíru. Dobré herecké výkony, jen jsem pořád nepochopila, co že se to v tom vesmíru stalo, takže mně příjde, že to nebylo moc propracované a že ani tvůrci to vlastně neví... Ale jinak některé záběry se povedly.
Hořký měsíc (1992)
Děsivé až kýčovité záběry. A ještě k tomu ulísná atmosféra 90. let...
Čekej do tmy (1967)
Geniální film, výborně promyšlený s vynikající Audrey Hepburn v hlavní roli. Prostě nezapomenutelný film...
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Podle mně až moc zamotaná komedie, kterou bych po zhlédnutí nazvala Kiss Bang Kiss Bang.... Ale vévodí jí skvělé hlavní postavy v čele s vynikajícím Robertem Downeym a strnulým (gayem :-)) Valem Kilmerem a ztřeštěnou Michelle Monaghan...