Oblíbené filmy (10)
Big Lebowski (1998)
Dokonalý trik (2006)
Smrtonosná past (1988)
Akira (1988)
Monty Pythonův smysl života (1983)
Neúplatní (1987)
Predátor (1987)
Pokud se mě zeptáte na klasické akční sci-fi, bez mrknutí oka řeknu Predátor I a Terminátor I a II. Těžko bych se rozhodoval, který z nich je mi milejší, ale všechny patří k filmům mého dětství a pomáhaly utvářet mou pacifistickou a mírnou povahu. K filmu samotnému se toho moc říct nedá, přeci jenom je to bitka mezi Arniem a predátorem, nic víc, nic míň, ale na báječnou podívanou a skvělý zážitek to stačí, protože jak Arnie, tak Predátor se tu objevují v jednom ze svých nejlepších filmů.
Tenkrát na Západě (1968)
Temný rytíř (2008)
Zatím viděno dvakrát a napodruhé ještě lepší. Ze všech úžasných věcí, kterýma je Temný rytíř napráskaný musím vyzdvihnout dvě: hudba, která dokresluje atmosféru až na hranice možností a Ledger, který hraje Jokera tak, jak ještě nikdy nikdo nikoho nezahrál; on totiž na plátně není herec, on je skutečně Joker, šílený, úžasný, osudový...100%