Oblíbené seriály (10)
Queer as Folk (2000)
Please Like Me (2013)
Jízlivě tvůj (2013)
Vražedná práva (2014)
Stranger Things (2016)
I Love Lucy (1951)
2 $ocky (2011)
Po první sérii jsem myslel, že to nemůže být lepší a bylo.. U druhé série se směji tak, jak jsem se dlouho nezasmál.. naposledy snad u prvních serií BBT.. Jedním slovem BOMBA!! :D