Recenze (765)
Děti z Kouřové hory (1979) (seriál)
Vyrostl jsem na tom. Byla tragédie, když se prošvihl díl, nebo jenom jeho začátek.Ty vozku, to bývalo hrozný.
Zákon gangu (2008) (seriál)
To jsou takový drsňáci, že se my chce jít na heřmánek.
Já, Olga Hepnarová (2016)
Olga Hepnarová - ovlivněna dobou, ve které prim nehráli americké či jiné zábavní vlivy, ani internet a nic podobného. Tím nechci bagatelizovat význam zmíněných vlivů na dnešní společnost. Ani náhodou. Je vidět, že lidská psychika je opravdu složitá. Je vidět, že madam byla hodně přemýšlivá. Taky proč ne, když pořád mlčela. Ach jo. Svět a lidstvo je v háji.
Panika v městečku (2009)
No je tohle možný?
Není co ztratit (1997)
To je děsná legrace. Paráda.
Mrtvý muž (1995)
Smysluplná kompozice všech možných filmových záležitostí. Film by měl vidět každý milovník filmů.
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Film jsem viděl dvakrát. Jednou a to hned při prvním promítání u mne okamžitě propadl. Po druhém promítáí mě neskutečně oslovil a zamiloval jsem si Foresta Whitakera - hraje to, jako by měl zkušenosti s tímto povoláním, které provozuje ve filmu. *****
Tajemství jejich očí (2015)
Fakt zajímavý závěr. To mě moc překvapilo.
Případ SK1 (2014)
Film má určitý charakteristický náboj. Pustil jsem si ho v čase, kdy mě moc oslovil. Pěkná kriminálka. Rozuzlení bylo pecka.
Nahý mezi vlky (1963)
No celkem za tři hvězdy. Bylo to bez šťávy. Nevyužitá možnost udělat napínavý film. Vznikla jen průměrná televizní adaptace. Na druhou stranu se mi líbilo, jakým způsobem se ukazovla krutost esesáků.