Recenze (993)
Divergence (2014)
Veľké divergentne postpubertálne sci-fi ego cvičenie... (2,5*)
Střet (2007)
Debilita hlavných postáv ma fascinovala, podobne ako samotný scénar, a pritom to nezačalo vôbec zle...ach.
Poslední hvězdný bojovník (1984)
Na tú dobu skvelé grafické výkony, veľmi príjemná sci-fi retrovka v miernom štýle SW. (3,5*)
Muž, který poznal nekonečno (2015)
Z milionára z chatrče do Cambridge v Anglicku. Podľa skutočného príbehu je to celkom znesiteľný pohľad, ale ako záživnosť tomu trocha predsa len chýbala.
Lebkouni (1988)
Prvotná a jediná ukážka vo filme na UFO v TV správach bola grandiózna, jedno z najlepších zachytení ufo vo filmoch, veľmi presvedčivo a prirodzene pôsobiace. Celkový film je však iba priemerná sci-fi komédia na ktorú sa dá s kľudom pozrieť.
Den mrtvých (1985)
Jeden z tých podarenejších zombie filmov... (3,5*)
Ledová archa (2013)
Nápadité a netradičné sci-fi aké tu už dlho nebolo, Vlakový MAD MAX ...šialená rezba! (4,5*)
Bang, bang, seš mrtvej! (2002) (TV film)
Film ako taký zaujímavý len samotnou problematikou, inak dosť lacno pôsobiaci, koniec však divadelnej hry bol sto percent naj z celého filmu. Paradoxne divadelné predstavenie verím že musí byť pecka! (3,5*)
Útočníci z Marsu (1953)
Vidieť to v tej dobe ako decko asi by som bol fakt nadšený, ale s odstupom času už to vyzerá strašne amatérske, lacné a nezaujímavé. Jediná scéna čo stála za to bola hlava hlavného mimozemšťana v sklenenej nádobe. Ostatok dosť veľká múka, slabá atmosféra obzvlášť keď sa tie isté scénky neustále opakujú dokola... (2,5*)
Mapy ke hvězdám (2014)
Análne mapy ke hvězdným incestom, vidieť srát Julianne Moore bol fakt zážitok ktorý sa vo filmoch len tak nevidí...