Recenze (993)
Mrtví neumírají (2019)
Od Jarmuscha som nečakal, ale skvelé... (3,5*)
My (2019)
Konečne celkom originálny horor po čase, super len tak ďalej. Len nie pokračovanie prosím, inak super hudba.
Důvěrný nepřítel (2018)
Niektoré scény boli solidné, iné zasa nepresvedčivé, celkovo ale dalo sa vzhliadnuť, oceňujem dobrý nápad a snahu. (2,5*)
Halloween (2018)
Nepamätám si horor kde by bolo zachytené toľko brutality tak drsne a chladne ako tu. Vraždy na jednom páse a tak surové. Z tohto hľadiska veľmi podarené. Jeden z najlepších Halloween-ov. 3,5*
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Veľko-formátová predvídateľná "hollywoood-čina", naivná ale prvky hororu celkom dobre zapadli.
První očista (2018)
Pozrieť sa to dalo no zatiaľ najslabšia očista zo série. Scénar slabý, umelé násilie, málo napätia a krve. Nič čo by extra zaujalo.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Super našlapaný akčný animák, s geniálnou hudbou, neskutočne rýchlymi prestrihmi, a kanonádou vtipných narážok. Skrátka malá Vianočná tikajúca bomba pod stromčekom... Pecka!
Tiché místo (2018)
Skvelá hudba, jednoduchá kamera a neskutočné drama. Aj napriek už klasickým scénam podobného žánru to veľmi dobre funguje. (3,5*)
UFO (2018)
Nízko-rozpočtový Arrival alebo UFO téma poňatá trochu inak. Mne sa to dosť páčilo, originalitu si tu cením a obzvlášť takéto matematické filmy ma vždy fascinujú. (3,5*)
Blade Runner 2049 (2017)
Temný, atmosférický a napínavý sci-fi thriller. Hodný pokračovateľ pôvodnej klasiky, s nádherným vizuálnom a technicky dokonalou stránkou, s brutálnou hudobnou vetvou a pomalým ale napínavým príbehom. Nikam sa netreba ponáhľať a vychutnať si film a atmosféru, smrť je totiž veľmi blízko... (4,5*)