Recenze (993)
Velká hra (2017)
Zbytočne príliš dlhé, inak celkom pozerateľné.
Vetřelec: Covenant (2017)
Prvý ostane top ale toto je nové pokračovanie celkom slušnej sci-fi hororovej príbehovej línie ktorá bola dosť predvídateľná ale pasovala a rozhodne nenudila. (3,5*)
Život (2017)
Votrelec a Gravitácia dokopy...parádny majsterštik.
Deadpool (2016)
Trošku živšia humorne drzo nadhľadová marvelovka... (3,5*)
Kolos (2016)
Zaujímavý film, s originálnym nápadom. Bohužiaľ s nedotiahnutým a nevyužitým potenciálom, škoda... Hlavne začiatok bol dosť nudný, plný len prázdnych opileckých rečí, to k záživnosti moc nepomohlo.
Mine (2016)
Začiatok a úplný záver dobrý, ale ten stred, no trocha nuda... Vadilo mi aj to prehnané tlačenie dojímavých scén ktoré nemali ten správny účinok pokiaľ sa stále opakujú a naťahujú. Inak pozerateľný ľahko predvídateľný mínový priemer.
Monster Trucks (2016)
Jak vycvičit chobotničku III.
Morgan (2016)
Masochisticko-roboticko-biologický sci-fi thriller s hororovou drsnosťou, lacinou produkciou, vlažnejšou dramatickou vložkou s príjemným vyvrcholením záveru. Napriek tomu silne pozerateľné! (3,5*)
Nerve: Hra o život (2016)
Twilight po facebooksku aneb jak se proste bavia vymletý adolescenti dneška... (2,5*)
Očista: Volební rok (2016)
Neustále držiac svoju latku napätia nesklamala ani trojka a tak veľmi porovnateľná s dvojkou ostala v dobrom pozerateľnom nadpriemere, bavilo...