Recenze (205)
Obávaný bojovník (2006)
Můj nejoblíbenější film Jeta Liho. Nejedná se tu jen o akci, ale tvůrci ze sebe dostali i skvěle odvyprávěný příběh. Souboje jsou tady dokonalé. Líbilo se mi, že je dokázali natočit i jakž takž reálně. 9/10
Vetřelec ³ (1992)
Rozhodně nic špatného to nebylo. Jen mnohem slabší než první dva díly. Mělo to každopádně aspoň svou osobitou atmosféru a z toho trojka těží. 7/10
Predátor 2 (1990)
Ať si říká kdo chce co chce, pro mě je todle povedené pokračování. Moc jsem od toho neočekával a jak mě to nakonec překvapilo. Predátor je tady správně bojovně naladěn a má proti sobě opět silného soupeře. Jasně, Glover asi nezastane roli Arnieho, ale i tak se toho ujal velmi zodpovědně. I když jsem ho do té doby znal pouze jako policajta těsně před důchodem, tudle roli jsem mu taky uvěřil. 9/10
Predátor (1987)
Pro mě klasika klasik a nejlepší Arnoldův film. K životu tady taky přišlo nejlepší filmové monstrum, kterému jsem ihned začal fandit. Viděl jsem to tolikrát, že bych dokázal odříkat všecky dialogy nazpaměť v anličtině i češtině. ^_^ Predátor mě prostě nikdy neomrzí. 10/10
Blood+ (2005) (seriál)
Nic extra originálního, ale to je vcelku jedno. Provedení je dokonalé a i přes hodně epizod si Blood+ dokáže divákovu pozornost udržet až do konce. Nemám žádné větší výhrady, snad jen radu- Nenechte se odradit počátečními epizodami, bude to jen lepší a lepší. 8.5/10
Haibane renmei (2002) (seriál)
Velmi silný a smutný příběh. Místy mě to ale trošičku nudilo a to jsem na pomalý styl zvyklý, dokonce ho mám i velmi rád. nevadilo by mi, kdyby to mělo méně dílů nebo kdyby to bylo v podobě celovečeráku. Možná, že kdybych se na to po těch dvou letech, kdy jsem to viděl, podíval znova, změnil bych názor. 8/10
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Velmi originálně pojatý seriál z prostředí samurajů, které tu je pojaté velmi volně. Svým stylem ne nepodobný Cowboy Bebopovi. 8/10
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
U tohoto anime jsem se nesmírně bavil. Pomohli tomu asi hlavní představitelé. Všechny postavy jsou totiž skvěle propracované a mají zajímavou minulost. Seriál doprovází skvělá hudba a i na dnešní dobu má výbornou animaci. Nechci spoilovat příběh, tak aspoň řeknu, že anime mělo zajímavou hl. zápletku i jednotlivé menší story a především pak výborný konec na který budu ještě dlouho vzpomínat se slzou v oku. 9.5/10
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Do posledního detailu promyšlené. V jedné části sice DN trochu ztratí na tempu (důvod vám tady prozrazovat nemůžu) a trošku tím anime srazí, ale i tak mě tento seriál dokázal udržet napnutého až do konce a vysloužil si tím 9/10
Vetřelec (1979)
Jeden z nejnapínavějších a nejzajímavějších filmů/hororů, když to vidíte poprvé. Ridley Scott se s pomocí Gigera předvedl v tom nejlepším světle a natočil základ skvělé sci-fi série (mínus 4. díl) 9/10