Recenze (355)
Kurýr z Madridu (2024)
Nesympatický podvodníček z Madridu, co si myslí, že je ok podvádět a krást. Příběh nuda, vozí peníze sem a tam a konec.
Duna: Část druhá (2024)
Dlouhá nuda, plná dlouhých pohledů, halucinací a nezáživných rozhovorů. Třetí díl ani náhodou.
Talentovaný pan Ripley (1999)
Po 16ti letech jsem si to dal znovu. Neuvěřitelné jak některé kousky nestárnou, ba hravě strčí do kapsy dnešní sra*ky.
You'll Never Find Me (2023)
OMG, wtf, lol , huh, achjo
Oppenheimer (2023)
Na dva večery fajn film. V kině bych to nedal.
Pavučina (2023)
Super horor
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Tohle natočit běloši, tak bubáci v Americe zapálí zase půl města.
Medvěd na koksu (2023)
3 piva a je to super komedie
Bestie (2022)
Instantní sra*ka, nejde ani dokoukat.
Zabiják (2023)
Do prvního výstřelu je to docela utrpení a svrběl mě palec na ovladači, pak to docela nabere obrátky. Odříkávání pravidel celým filmem mi vadilo. V podstatě primitivní příběh o pomstě, zabalený do nóbl hadříků, 55%