Recenze (353)
Blair Witch: 20 let poté (2016)
Lepší než originál. Moderní prvky a triky jsou znát a film tak v druhé polovině nabídne slušnou atmosféru.
Spectral (2016)
Hodně dobrý béčko, první polovina je zajímavá, druhá nabídne slušnou akci. Víc takových oddychových filmů....
Co se z nás stalo (2015)
Příjemná zombíkárna. Nic přehnanýho. Pěkně to odsejpá.
Příchozí (2016)
Když se nad tím zamyslíte, tak film nabízí prosťounký děj, zabalený do rádoby chytrého a ještě k tomu nenabízí ani žádné efekty. Skoro to vypadá jako nějaký nízkorozpočťák, který vzal Den nezávislosti a udělal ho pro hipstery. Interrstelar mě bavil určitě víc a nabídl divákovi velkolepou podívanou. Tohle není špatné, ale to hodnocení tady je směšné.
Ve jménu krve (2016)
Tři hvězdy film přesně vystihují jako "dobrý" , nebo průměr. Byl přesně takový jako jsem ho čekal.
Green Room (2015)
V rámci žánru dávám hvězdy tři. Nicméně se žádná velká kinematografie nekoná, takže celkově hvězdy sotva tři.
Temná strana dveří (2016)
65% slušné
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Ani druhá druhá série nestojí za nic, vzdávám to... Je to úplně něco jiného než TWD, které mám rád. EDIT: Třetí série šlape za 4 hvězdy!
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Mezi těma sra*kama, co se teď točí, je tohle doslova zázrak. S filmem to jde do kelu a tak buďme rádi za prosťoučký film s pořádným rozpočtem.
Záhada Hory mrtvých (2013)
Překvapivě docela dobré! Nic jsem od toho nečekal a o to víc jsem byl překvapen.