Recenze (391)
Zardoz (1974)
Nevim co ti lidi při natáčení měli, ale chcu to taky... WTF?... film který vás překvapuje a překvapuje, další a dašlí blbostí nebo absurditou, či nemožností... vůbec nelituju, že jsem to viděla, vážně jsem si to užila. SPOILER! Asi jedinej film, kde štastnej konec = vyvraždění celého národa.
Polibek prokleté duše (2012)
Námětem mi to trošičku připomíná Only Lovers Left Alive( jednou nebo dvakrá mi to tento film připomíná i hudebně), ale zpracování je úplně jinde. Jinak námět zajímavý, ale to zpracování divné. Jednání postav nemá logiku, spoustu věcí nedořečených(nedovysvětlených). Opravdu dobré scény, kterých je poskrovnu a jsou nám skoro všechny naservírovány během prvních třiceti minut, jsou zničehonic přerušeny scénami nepovedenými, divnými, či jednoduše příšernými. Jak kdyby nikdo nevěděl o čem ten film vlastně chcou točit a tak tam dali od všeho trochu- je tam romance, sex, upíří vegetariání, upíří společenství, dumání nad existencí( poskrovnu), trocha rodinného dramatu, nenávist, hlad, poetické záběry, rádoby art, a dokonce i stará dobrá honička po lese...
Divergence (2014)
Viděla jsem Hladové hry( první dva díly), Město Ember, Město z kostí a Dárce a tak jsem se nějak nechystala ani na toto ani na Labirin, protože jsem od toho čekala podobnou blbost a nechtělo se mi koukat znovu, ale s jinými herci a možná v trochu jiných kulisách... Ovšem pak jsem zkoukla trailer na dvojku, který vypadal docela zajmavě a tak jsem se rozhodla kouknout i na tu jedničku, která mně velmi mile překvapila jen první půl hodina je dost nudná a roztáhlá, ale pak to dostane relativně tempo a nějakou tu porci násilí...
Vetřelec (1979)
Film jsem viděla poprvé až včera, ale zato v kině... No nadšení se nekonalo...
Dulha Mil Gaya (2010)
Nebýt tam King Khan, tak je to hodnocení asi o dost nižší
Total Siyapaa (2014)
Tuším o co se tvůrci snažili, ale bohužel se jim to nepovedlo... Pár povedených scén by se tam možná i našlo a Ali Zafar byl dobrý( obzvláště ty jeho zoufalý pohledy), ale jako celek mi to úplně nefungovalo....
Padesát odstínů šedi (2015)
Původně jsem chtěla napsat plnohodnotnou recenzi, ale to je čas a energie kterou si tento film nezaslouží.
Čarovný les (2014)
A tak se Disney po Šípkové Růžence rozhodl zk*rvit i Popelku, no a když už byl u toho tak se přidal ke Svěrákům a dal Karkulce poslední ránu z milosti. Do toho písně obšlehnuté( hodně špatně) z Sweeneyho a Děsuplný film, pardon les je na světě. Ono přeci není nad to, když Vám děti po příběhu o Popelce, Karkulce, kouzelných fazolách a Rampuzel( ta tam byla vlastně proč?) budou trpět pár nocí nočními můrami. Jinak druhou hvězdu dávám jen pro Meryl- její čarodějnice si zasloužila víc prostoru a daleko lepší film...
Želvy Ninja (2014)
Jsem hodně na vážkách jaké dát hodnocení... tři jsou málo, čtyři moc. Želváci byli uděláni pěkně, scénář taky nebyl úplně nejhorší i přes nějaké ty nedokonalosti se na něj dalo koukat( vysvětelte mi jak se najednou z ničeo nic dostaly z toho kopce do NY?). Jenže... jenže se mi nelíbil Tříska a Trhač( jak brnění měl bombový to jo, ale...), taky nechápu, proč do role, která má alespon 5 minut vypadat, že je vlastně hodná obsaděj herce, který už je záporák od pohledu( a velmi často je hraje). No i přes to bych tomu dala tak 3,5 *, ale Megan tomu dala smrtelnou ránu. Dřív sem proti ní nic neměla, ale poté co si nechala udělat víc plastik než Cher a není ani poznat a navíc ji mimické svalstvo ztrácí na pohyblivosti( ne že by ho někdy dříve při hraní používala) ji prostě nemusím. Navíc v roli April, kterou jsem vždy prala jako přirozeně krásnou blondýnku...
Beze mě: Šest tváří Boba Dylana (2007)
Přiznávám, že o Bobu Dylanovy nic nevím... Tedy film jsem si nemohla spojit s ničím konkrétním, ale film mně po vizuální stránce opravdu zaujal. Jen prostě tento filmy byl stvořen pro jiného diváka než jsem já...