Recenze (1 207)
AC/DC: No Bull (1996) (koncert)
Vynikající záznam koncertu téhle rockové partičky
Statečné srdce (1995)
Asi netřeba komentáře, skvěle natočený historický film a kvalitně provedenými bojovými scénami
Duna: Část druhá (2024)
Nádherné, epické a úchvatné. Seděl jsem v kině přikovanej k sedačce až do úplného konce
Chudáčci (2023)
Po delší době zase jednou do kina a hned taková pecka. Naprostá spokojenost po všech stránkách
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Tohle mě chytlo a nepustilo. Strhující příběh a úžasné postavy, navíc skvěle zahrané
Hvězdná pěchota (1997)
Hvězdná pěchota se propracovala (prostřílela?) až ke statutu klasiky a kašlu na to, že to není přesně podle Heinleina. A navíc jsem ji konečně mohl vidět na velkém plátně. Prostě pecka
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Animákům moc často 5* nedávám, ale tenhle si to zaslouží. Příběh super a vizuál prostě nádhera
Vraždy v Midsomeru - Smrtící anděl (2001) (epizoda)
Opět vynikající díl se skvělým rozuzlením
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Tolikrát viděno a tolikrát to ještě viděno bude. Jeden z komediálních klenotů
Vraždy v Midsomeru - Smrt vandráka (1999) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů. Spousta podivínů a pěkně plynoucí pátrání