Recenze (1 238)
Baader Meinhof Komplex (2008)
Skvělý film, který uchopil celkem problematickou látku opravdu dobře. Byť to jsou všechno radikálové a teroristi, tak člověk nemá pocit, že by to byly nějaké zrůdy
Black Sabbath: Live... Gathered in Their Masses (2013) (koncert)
Dědci na starý kolena ještě pořád solidně válej. Skvělé \m/
Zlaté dno (1942)
Příjemný a oddechový film, ale vtipné/komické to zase tolik nebylo
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Zase jeden akční béčkový výplach. Horší než dvojka, ale zase jsem měl možnost vidět T.L.Jonese jako hippie mešuge (?)
Padesátka (2015)
Ve výsledku hrozná blbost a místy trochu bizár, ale světlé momenty to mělo a nebylo jich kupodivo zas až tak málo.
When Worlds Collide (1951)
Další přírůstek do sbírky padesátkových scifi. Zkáza Země je neodvratná, tak proč se nepřesunout na jinou planetu. Některé efekty hodně povedené
Odhalený Řím (2010)
Velmi pěkný dokumentární seriál. Jediné, co mě trochu mrzelo, bylo výrazné zaměření na období konce republiky a císařství. Třeba takové porovnání armády rané republiky, pozdní a císařství mohlo být taky zajímavé.
Cesta do fantazie (2001)
Naprostá spokojenost.
Ohňostroj (1997)
Dlouho jsem váhal mezi 3 a 4 hvězdami. Nakonec jsem se přiklonil k nižšímu hodnocení, ne snad kvůli očekávání thrilleru (i když to trochu taky hraje svoji roli), ale hlavně kvůli nezajímavým a pro mě nepochopeným pasážím s "malířem" a jeho obrazy
Kanibalové (1980)
Film je to dnes již skoro legendární, to ale nemění nic na tom, že je to sra*ka. Místy se film tváří jako dokument, ale jinak je to jenom přehlídka více či méně nechutných nebo zvrácených scén, kde jediným cílem je šokovat