Recenze (363)
Tlapková patrola ve velkofilmu (2023)
Splnilo očekávání. Děj předvídatelný, animace pěkná, akce akorátní, super TICHÝ zvuk == děcka spokojené, dospělí přežijou.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Za mě teda lepší než dvojka a na úrovni jedničky. Trochu moc jel na sentimentální vlně, ale mezi těmi sračkami co teď vznikají v MCU je to opravdu o třídu jinde.
Norman a duchové (2012)
Za závěrečnou znělku 5 hvězd 😉
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Dodnes sem neviděl plné Sušické kino. Doporučuje všem od 3 let.
Pán prstenů: Prsteny moci - Odchody (2022) (epizoda)
Zajímavé je, že americké fašouny už ten review bomging pustil, ale zdejší nuly v čele s Psychorem jsou pořád v plné síle ;-)
Pán prstenů: Prsteny moci - Velká vlna (2022) (epizoda)
Númenor perfektní. Khazad-dum fenomenální. Chluponozi v pauze, takže taky super ;-)
Pán prstenů: Prsteny moci - Adar (2022) (epizoda)
Naprosto perfektní. Númenor fenomenální - přesně jako Tolkienovy knihy - deset minut pohled na krajinu a žádný děj. Nevím co mají lidi proti Brandyfootům, ale zdaleka nejsou tak hrozní jako Jascksonovi Hobbiti...
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
To se nám to tady ale sešlo latentních fašounků v komentářích 😉
Sandman - Spánek spravedlivých (2022) (epizoda)
Konečně povedený seriál od Gaimana! První díl naprosto epický, už se nemůžu dočkat na další. Skvělí herci, kamera, ucházející efekty. Super.
Star Trek: Podivné nové světy (2022) (seriál)
Neskutečná jízda a po dlouhé době opravdový Star Trek, a ne ubrečené Discovery, které už jsem nebyl schopný ani dokoukat. Pike je skvělý, Enterprise je Enterprise a celá posádka je podařilá - prakticky tady není postava, která by mě sr*la (zdravím tu rudovlasou krávu z Discovery). Oproti všem novým SW seriálům je toto jako perla v hnoji, doporučuji všem kdo mají rádi kvalitní staromilské sci-fi.