Recenze (363)
Pán prstenů: Prsteny moci - Adar (2022) (epizoda)
Naprosto perfektní. Númenor fenomenální - přesně jako Tolkienovy knihy - deset minut pohled na krajinu a žádný děj. Nevím co mají lidi proti Brandyfootům, ale zdaleka nejsou tak hrozní jako Jascksonovi Hobbiti...
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
To se nám to tady ale sešlo latentních fašounků v komentářích 😉
Sandman - Spánek spravedlivých (2022) (epizoda)
Konečně povedený seriál od Gaimana! První díl naprosto epický, už se nemůžu dočkat na další. Skvělí herci, kamera, ucházející efekty. Super.
Tiché místo: Část II (2020)
Nezáživná, ufňukaná sračka. A Verbal je teplák.
Star Trek: Podivné nové světy (2022) (seriál)
Neskutečná jízda a po dlouhé době opravdový Star Trek, a ne ubrečené Discovery, které už jsem nebyl schopný ani dokoukat. Pike je skvělý, Enterprise je Enterprise a celá posádka je podařilá - prakticky tady není postava, která by mě sr*la (zdravím tu rudovlasou krávu z Discovery). Oproti všem novým SW seriálům je toto jako perla v hnoji, doporučuji všem kdo mají rádi kvalitní staromilské sci-fi.
Expedice: Džungle (2021)
Nevím kdo je v tomhle skvostu horší, jestli Blunt nebo Skála, ale rozhodně to bylo utrpení...
Arcane: League of Legends - Stvořili jste monstrum (2021) (epizoda)
Podle zdejšího hodnocení to vypadá že málo hulím a ještě méně hraju LoLko... Po dobrém prvním aktu, průměrném druhém aktu, přichází naprosto hrůzostrašné zakončení, kde se přestalo hrát na jakýkoliv děj a volně se přešlo k rádoby líbivé animaci bez smyslu. Hlavně aby každý z hlavních hrdinů vytáhl "svou zbraň" a zarytý fanoušek si ji mohl odškrtnout ze seznamu. A ten konec... škoda mluvit.
Sofie První (2013) (seriál)
Amulet Avaloru bude můj!
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
Tohle vydat po WandaVision, na to museli mít v Marvelu fakt velký koule. Jako bych se zase ocitl v roce 2014, tzn velký špatný...
Falcon a Winter Soldier - Muž s hvězdou na hrudi (2021) (epizoda)
Horší než první díl, ale na odpad to pořád není.