Recenze (75)
Dokonalý únik (2009)
Skvelé, napínavé dobre premyslené a naťahujúce.
Vanishing Point (1971)
Skvelá podívaná. Rýchle autá a bezstarostný život s nádherným koncom.:)))))
Žabí král aneb Železný Jindřich (2008) (TV film)
neposchopil som ju ani nemala žiadnu zápletku
Král Drozdí brada (2008) (TV film)
Vôbec sa mi to nepáčilo až príliš nudné!!!!!!!
Daria (1997) (seriál)
Sarkastický humor tomuto seriálu fakt svečí.
Strážci - Watchmen (2009)
Bola to nadhera, stoji si to pozriet zato. Aj ked nefandim komiksom ale tohle sa moc povedlo.
Bruno (2009)
toto nemalo nic s humorom, to uz bola cista uchylarna
Shaolin fotbal (2001)
Hodne nudne, malo dobrych gegov. V podstate som sa ani pritom nenasmial. Skor som cakal na koniec trapenia.
Hadi v letadle (2006)
Cely cas som bol presvedceny ze 3 ale na konci to uz moc strapnili. Inak velmi moc vipne a dost hadov tam teda bolo.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Ten film bol tak temny ze som si pripadal ako nejaky slepec, a asi jeden z tych najslabsich.