Recenze (124)
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Výborné....
Ještěr (2023)
Hustý....fakt povedená kriminálka...
Extraktoři (2023) (seriál)
Já nevím....sledoval jsem to cca 2 měsíce, párkrát se musel vrátit... několikrát jsem usnul...🤷
Vražda v Orient expresu (2017)
Nádherné exteriéry..... nabušené herecké obsazení....za mě výborný film....odhaduji, že druhé až třetí shlédnutí...a film dostane i pátou hvězdu...
Vánoce na spadnutí (2022)
...v tom okně to Lindsey moc slušelo...😉
Čertí brko (2018)
Fajn pohádka...
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
...a já jsem se nenudil...
Grand Prix (2022)
Kozub je hovado...a Táňa dokonalá...
Pluk mizerů (2022) (seriál)
AC⚡DC
Třináct životů (2022)
...musim to dat jeste jednou...jeste bych jednu hvezdu pridal...