Recenze (265)
Blbý a blbější (1994)
Supervtipná superblbosť, skvelé obsadenie dvoch blbcov a mnoho podarených gagov. Vyborná komédia.
Božský Bruce (2003)
Nebyť Jima Carreyho tak horkoťažko tento film získa jednu hviezdičku, ten skutočne celý film drží nad vodou. Inak ako komédia priemer, niektoré scény hodne vtipné, niektoré nudné. Pozerať sa na to dá.
Zbouchnutá (2007)
Pre mňa priemerná, trochu nudná a príliš romanticko-dojemná podívaná. Katherine Heigl je velká sympaťáčka, Seth Rogen v roli burana uveriteľný, ale proste to bolo príliš ukecané (a opozerané) a málo zábavné, škoda.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Prvá séria je NÁŘEZ (toto slovo používam nejak často) najhrubšieho zrna. Neskôr už dych tvorcom dochádzal, naprie tomu si seriál stále drží skvelú úroveň (aj bez Kennyho). Fantastické hlášky, ktorých napísanie by mi trvalo celý deň a postava Erica Cartmana mi nedovolia nič iné, ako dať plných 5 hviezd.
Team America: Světovej policajt (2004)
Na South Park to nemá, napriek tomu sa tu nájde mnoho vtipných momentov a vizuálne spracovanie je výborne. Záverečný prejav mi spôsobil mnoho záchvatov smiechu (asi som ešte celkom nedospel). Inak český dabing je veľmi podarený. :-)
Vesničko má středisková (1985)
Výborná a nezabudnuteľná klasika.
Dogma (1999)
Veľmi originálne, veľmi vtipné a pritom inteligentné. Alanis Morissette ako BOH - to bola trochu sila a to som ateista. Ale aj tak rozhodne nadpriemerný kúsok.
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Zbožňujem Smitha, zbožňujem postavy Jaya a Silent Boba. Niektoré vtipy boli trapné ale nemôžem inak.
Road Trip (2000)
Rozhodne sa na to dalo pozerať a rozhodne sa na tom dalo zabaviť, čo sa dá vzhľadom k žánru považovať za úspech.
Milionový závod (2001)
Podarená komédia s množstvom vtipných momentov, ľahký nadpriemer. Na oddych ako stvorené.