Recenze (4 484)
Ve jménu vlasti - Série 7 (2018) (série)
Do půlky fakt paráda, pak se zase začlo nabíhat na Carryiny stavy a to už po tolikáté prostě neba. Takže výsledkem je asi nejslabší série, ale pořád za pohodové 4. Kolik seriálů tohle u sedmé série může říct.
Escobar (2017)
Narcos v kostce. Bardem skvělý, ale na Mouru nemá, celkově to i přes název Loving Pablo je až moc o Escobarovi a ne o tom vztahu..vlastně zbytečný film.
Seal Team 6 - Série 1 (2017) (série)
S01 má těch dílů možná až zbytečně moc, protože dobrou půlku série řešíme ne moc zajímavé (a ani originální) soukromí a problémy vojáků. Scény v džungli mají spád, celkově mi tam Goggins dost seděl, ale k druhé sérce se budu těžko dokopávat.
Seal Team 6 (2017) (seriál)
S01 má těch dílů možná až zbytečně moc, protože dobrou půlku série řešíme ne moc zajímavé (a ani originální) soukromí a problémy vojáků. Scény v džungli mají spád, celkově mi tam Goggins dost seděl, ale k druhé sérce se budu těžko dokopávat.
Na férovku, pane učiteli (2017)
Český název spíš odrazoval, naštěstí to obsazení nezklamalo. Dost šáhlá komedie s nasraným Ice Cubem a vystrašeným Dayem. Vysloveně na potěchu jsou parádní postavičky ve vedlejších rolích.
Svědomí (1948)
Na tu dobu dost odvážné drama, jenže právě proto, že to je z tak dávné doby, se to nevyhnulo klasicky naivním chybkám. Jak scénaristickým, tak herecky přehrávajícím. Mladá Kačírková hot.
Tiché místo (2018)
Chvilku "po" jsem si říkal, že to byl fakt zážitek srovnatelný s prvním Cloverfieldem. Plno nápadů, atmosféra, originalita (do jisté míry samo..), po skoro 2 týdnech už si pětihvězdou jistý nejsem, takže jen za 4. Každopádně Krasinski za kamerou ukázal talent, ženušku dokopal k životnímu výkonu, a celkově tenhle film šlape jako tiché hodinky.
Superman: Soudný den (2007)
Ve srovnání s novějším Death of Sup, který je vlastně o tom samém s drobnými změnami (např tady chybí Justice League, Lois má vztah se Supem a ne s Clarkem, atd) je Soudný den o chlup slabší. Obsahuje sice i tu část, která vyjde příští rok a věnuje se situaci po Supově smrti, ale tak nějak mi víc sedlo to novější pojetí (které se údajně víc drží předlohy).
The Death of Superman (2018)
Úplně jiný level než filmový Úsvit spravedlnosti, který Doomsdaye taky využil. Akce přehledná, emoce na maximu. Navíc potěší i lehké vtípky (jako když se Justice League baví o dalším mítinku a Batman se přihlásí, že v ten den nemůže, protože jde na třídní schůzky.)
New Police Story (2004)
Stará Police Story mi moc nesedla, tohle bylo o dost lepší. Parádní kaskadérské kousky, skvěle napsaný příběh. Fakt skvělá akční podívaná. Čert pak vem i tu čínskou potřebu cpát emoce nebo humor tam, kam se vůbec nehodí.