Recenze (391)
Agent v sukni 2 (2006)
Proč se nepodivat a nepobavit, kdyz vypnete, delate u toho vic veci, pojite a napojite. Idealni jako kulisa.
Ultraviolet (2006)
Jedna hvezda za Millu a druha za Camerona Brighta. Zbytek vesela strilecka menici barvy.
Hory mají oči (2006)
Krom toho, ze to byla opravdu jen krvava rezba, se nic ve filmu nestalo. Proste klekne auto, hlavni postavy umiraji a pulka prezije. Tak bojuje s lidskymi mutanty do posledni kapy krve. Jedna hvezda je za Emilie de Ravin. Ne ze by zahrala perfektni vykona, spis horsi ale libi se mne :D
Eorin shinbu (2004)
Mlask, tak takove filmy opravdu muzu videt. Dobra zapletka a mlady par se muze zacit vyporadavat se svymi slastmi a strastmi a starostmi, ktere nechtene manzelstvi prinasi.
MUDr. Munnabhai (2003)
Takova lehka indicka komedie. ale na to ze to bylo strasne dlouhe, tak to ubyhalo vcelku rychle. Opravdu Munna byl dobre zahrany a Chinki byla opravdu hezka, s krasny usmevem ale to si myslim, ze bylo tak vsechno. Nijaka bomba.
Baramui paiteo (2004)
Jako pocta hrdinovi a zakladateli noveho bojoveho stylu si myslim, ze je hodne dustojna. Nebyl jsem nejak uchvacen nebo netrestil jsem oci ale dobry pribeh, ktery se zacatku ani nedava nadeji na zrod mistra nebo take neporazitelneho bojovnika. Co se mne libilo byl jemne vneseny milostny vztah s gejsou.
Chlapec a kolo (1965) (amatérský film)
Kdyz mlady dospivajici muz jezdi po meste na kole, nejde do skoly, zajde si k mori a kouri. Trochu zbytecne moc protahle, nudny vypraveci hlas.
Onibaba (1964)
Asi se nekteri budou divit memu hodnoceni ale ten film, mne opravdu nebavil. Snazil jsem se zachytit syrovost, prirodu, rozmanity sexualni vztah ale nejak mi to neslo. Trocha tejemna, ktera tam byla, mne vzala za poslednich 5 minut to jsem mel krasnou husi kuzi ale tot vse. Bohuzel zbytek mne nebyl souzen.
Dalkomhan insaeng (2005)
Ze neni treba delat preplacane a zamotane zapletky se tady zcela potvrdilo. Silny pribeh o lasce, pomste, zbranich, zene a krasnym poslednim komentarem.
Eva a rok ohnivého koně (2005)
Svuj celovecerni debut si Julia Kwan odbyla nadmiru dobre, ne-li pro mne dobre se spojujici horko-sladke vypraveni o male holcicce. Usmevne sceny se krasne prolinaji se rodinymi tragediemi a tanec Jezise s Buddhou je neco neopakovatelneho a nezapomenutelneho.