Recenze (523)
Alpy (2011)
Řekové jsou fakt podivnej národ.
Přijít o rozum (2012)
Chudák holka a to na začátku byla taková kočka. Jinými slovy, nebrat si nikoho z rozdílné kultury.
Holy Motors (2012)
No jo, to je zase jeden z těch "uměleckých" filmů. Hrozná nuda a hlavně magořina.
Až vyjde měsíc (2012)
Takové nemastné a ta holka to buď zahrála jak měla a nepochopil jsem to, nebo prostě hrát neumí. Pár fórů dobrých ale mělo to dost hluhých míst.
Země bez zákona (2012)
A třetí ze tří filmů, uvedených letos na festivalu za plný počet. Opravdu drsný ale místy i dost vtipný s parádní atmosférou a hudbou.
Andělský podíl (2012)
Druhý film na festivalu za plný počet :) Chvíli drama, chvíli sranda ale neuvěřitelně to tady k sobě jde.
Divoká stvoření jižních krajin (2012)
Dělají bordel, civilizovaní lidé se jim snaží pomoct a ještě by mi jich mělo být líto, to určitě.
Hon (2012)
Jeden ze tří filmů uvedených na festivalu, který u mě dostává plný počet. Perfektně zahráno, natočeno a nejhorší je, že se to opravdu může stát.
Do Říma s láskou (2012)
Vtipné ale Paříž byla lepší :)
Chlapec pojídající ptačí zob (2012)
Jednoznačně nejhorší film co jsem letos na festivalu ve Varech viděl. Nechutný, blbě natočený, o ničem. A hlavní představitel by se i v reálu měl začít léčit. Cenu stejně dostal za vlastní hand job.