Recenze (14 061)
Quantum of Solace (2008)
doted mi ten nazev lame hubu ale popici film
Casino Royale (2006)
tlak
Suprhrdina (2008)
co se tyce ujetych komedii az moc ujete obcas ale prdel jinak
Lesní duch (1981)
skoda ze jsem videl az letos (2023) jinak bych to bral vice jako legendarni film, nemam to nostalgicke pouticko
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
videl jsem driv jak puvodni evil dead a jako popici horror ale jestli to melo nejak napodobit puvodni dil tak to se nepovedlo, ale jinak popici horror jako jinak
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
koukam ted poprvy a zatim nejlepsi dil asi
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
dalsi bombicka
Mission: Impossible III (2006)
po horsi dvojce prisel tenhle odjeb haha
Mission: Impossible II (2000)
jedinej dil serie ktery neni bez chyby
Jessica Jones - Série 1 (2015) (série)
nemel jsem ocekavani a prekvapilo