Recenze (348)
Wolverine (2013)
Na půl plynu a příliš digimonovsky. Už to Mangoldovi někdo konečně seberte!
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Objektivně za 4*, ale jelikož je to jediný film natočený za posledních deset let, co jsem měl chuť vidět 5x, nemůžu jinak, než dát plný počet. Stiller je o mnoho zajímavější režisér než herec!
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Singer klesnul na absolutní dno, když natočil film, ve kterém popřel ty předchozí. Řemeslně docela ok (až na televizní CGI), ale obsahově chvílemi zrůdnost.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Vyspělejší, zábavnější, akčnější... h*vn*! Lawrence akorát ukázal víc ze světa okolo a dal více prostoru charakterům, jaká to chyba! Další jasný důkaz toho, že franšíza semele každého - Lawrence nevyjímaje. 40%
Hunger Games (2012)
Neškodný chcípáček těžící z okoukané ale vcelku zábavné premisy. Svět mimo totálně nezajímavý a hlavně divákovi totálně ukradený. Tucci super, Harrelson taktéž. 50%
Mocný vládce Oz (2013)
Čistý průstřel fekálního stroje.
Hercules (2014)
Doufám v crossover, kde Rock potká Worthingtonova Persea. Režírovat by mohl Mike Newell, zastaví se i Gérard Depardieu jako Obelix, který by zde mohl hledat svého ztraceného nevlastního bratra, kterého hraje Channing Tatum z Orla Deváté legie. V půlce vybuchne Vesuv a Jon Kit Sníh zahradí vlastním tělem valící se lávu, aby zachránil synovce bratrance svého spoluvězně z gladiátorské školy Percyho Jacksona. Nakonci už se jen Leonidas a Themistokles análně pomilují ve vztahu erastes-eromenos a Théseus se rozbrečí, protože nic jiného pořádně neumí. Zlatý Sorbo!
Velký Gatsby (2013)
Luhrmann je Adolf Eichmann kinematografie. Můžete ho svým vlastním způsobem obdivovat, a dokonce jistý druh lidí považuje jeho práci za umění. To však stále nic nemění na faktu, že jeho styl a způsoby jsou naprosto zvrácené! Herecky ovšem precizní. 70%
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Nepříjemně příjemný film. Hardy by mohl z charakteru odkrýt víc, ale takhle se o to víc všichni tešíme na Wastelands. O dost víc, než jen Death Race na steroidech. ;-)
Rychle a zběsile 7 (2015)
Není to tam. Chtěl bych fakt moc, ale není kde brát. Velepracné praktické efekty zabité kupou všudypřítomného digitálního make-upu, charakterově vyčpělé jak týden stará nudlová polévka z prášku a emocionálně ploché jak... no jak závodní okruh v Abú Dhabí. :-) Úspěch tomu přeju, ale mám pocit, že se to stále veze na diváckém ocenění kvalit pětky, tentokrát ještě umocněné úmrtím sympaťáka v hlavní roli. Wan řekl bych obstál, a vítězná sestava (a kocept) se v myšlení producentů rozhodně nemění, jako divák bych ale ocenil zařazení lehké zpátečky nebo přesun do jiné závodní kategorie. Ať už si Vin konečně střihne toho Barcu! :-)