Poslední recenze (8)
Lovec jelenů (1978)
Musim rict, ze me ten film docela zasahl. O povalecnejch depresich a co z toho pak vzejde bylo uz dost filmu, ale takhle naturalistickej film sem snad jeste nevidel. Muselo to byt peklo. O 1* snizuju hodnoceni jen kvuli rozvlacnosti v nekterejch pasazich, obzvlast ta svatba na zacatku.. Herecky nezklamal ani De Niro ani Chris Walken. Stoji za shlednuti, pokud chcete mit depresivni vecer :)
F1: Touha po vítězství (2019) (seriál)
Formule sem sledoval taky uz dost davno a tohoto sem se bal, ze jako dokument... No 3 serie za tyden. Nedalo se prestat. Netflix umi tocit pekne.
Hledání Země Nezemě (2004)
Vyskocilo to na me na HBO. Koukam, videl jsem to pred vic nez 10ti lety.. 5*? Zajimave, podivam se znovu.. Nejdriv jsem si rikal, proc? Pak, postupne, jsem zacal chapat. Kusy jsem si probrecel a musim naznat, ze hodnoceni bylo vice nez adekvatni. Toto je "must see" temer pro kohokoliv. O Kate a Johnnovi v jejich rolich se nemusim zminovat, na to tady jsou jini odbornici :)