Recenze (256)
Pračlověk (2018)
Pokud jste fanoušky fotbalu, přidejte si k hodnocení **. Pokud nejste, ani se ne to nedívejte.
Zelenáč (2018) (seriál)
Hrdina je sympaťák, bohužel scénář je děravej jak řešeto. Velká škoda promarněné šance.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Ve srovnání s prvním dílem sice přibylo akčních (hypercool) scén, na druhou stranu ale zmizel humor .. A stopáž je vražedná.
Rick a Morty - Pickle Rick (2017) (epizoda)
Naprosto ujetej a zřejmě asi nejlepší díl. Tohle je prostě Rick.
Týden s prezidentem (2017) (pořad)
Soukup je hnědej od hlavy až po paty ..
Červený trpaslík - Kryze (2016) (epizoda)
Krize středního věku může potkat úplně každého.
Dobré místo (2016) (seriál)
Milé, nenáročné, od třetí série jde kvalita strmě dolů.
Já, kocour (2016)
Mám rád kočky. Nemám rád tenhle film.
Keanu - Kočičí gangsterka (2016)
Zábavná jednohubky, především pokud máte rádi kočky (a kdo by neměl).
Krotitelé duchů (2016)
Tohle si fakt mohli odpustit. Jediný vtipný moment je přítomnost jednoho z původních lovců duchů.