Recenze (256)
DeadHeads (2011)
Zajímavý (originální) námět, skvělý začátek, bohužel později jde kvalita rapidně dolů. I tak jsem se ale dobře bavil. Pro fanoušky zombie filmů jednoznačně doporučuji.
Rango (2011)
Velmi dospělý animák s krásnou hudbou od mistra v oboru. P.S. Dětem bych to asi nepouštěl.
Troopers (2011) (seriál)
Některé díly jsou naprosto geniální. Jiné slabší, ale i tak jsou to příjemné jednohubky. Lord Sinister, Princezna, Larry, Rich, ... všechno jsou to borci (a jedna borkyně).
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Krásně zpracované, příběhově hodně prázdné.
Expendables: Postradatelní (2010)
Nostalgické (super)béčkové ohlédnutí se za 80. léty. Bohužel ne dokonalé, ale za shlédnutí to asi stojí. Rychle se ale vytratí z paměti, jediná zajímavá scéna je nálet letdlem se Stathahem na přídi. P.S. Jet Li jako komediální figurka, která měla zřejmě z filmu udělat lehkou komedii.
Hurvínek na scéně (2010)
Asi jsem čekal víc. Bylo to zbytečně moc natáhlé (děj by vydal na max dva 10 minutové večerníčky), kvalita také nic moc (chvílema přesvícené, některé scény rozmazané, v jedné scéně jsou vidět ruce vodiče loutky), navíc od kdy Žeryk mluví?
Jak vycvičit draka (2010)
Škoda že tak dobrej neni každej animák.
Já, padouch (2010)
Přesnější hodnocení by bylo 70%.
Kniha přežití (2010)
Už ten český název nedává moc smysl.
Kuky se vrací (2010)
Obsahuje pár opravdu vtipných momentů, ale celkově je to hodně rozpačité.