Recenze (919)
Duklock: Haló (2021) (hudební videoklip)
Vážně skvělej videoklip. 10/10.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Čau tenhle díl je docela dost dobrej. Příběh je dobrej, postavy jsou sympatycké a hudba je dobrá. Lokace jsou velmi dobré, atmosféra je dobrá, tu tvůrcům musím pochválit. Napětí zde je taky a je velmi povedené a kamera je jedna z nejlepších věcí tohoto filmu. No za mě tento 4 díl překonal jedničku ale pořád nemá na 2 a 3. Za mě 7/10.
Hawkeye - Ronin (2021) (epizoda)
Zatím nejlepší epizoda tohoto seriálu. Příběh je velmi dobrý, postavy jsou sympatycké a hudba je výborná. Akce tu je velmi skvělá,ta se tvůrcům velmi povadla. Za mě 8/10.
Resident Evil: Zánik (2007)
Tenhle díl je docela dost dobrej,sice je dle mého názoru lepší dvojka ale je lepší než jednička. Příběh je velmi dobrý, postavy jsou sympatycké a hudba je výborná. Lokace jsou velmi dobře vymyšlené, atmosféra tu je velmi dobrá a hustá, napětí je zde skvělé a kamera je velmi dobrá. Za mě 7,5/10.
Papírový dům (Netflix verze) - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
První díl tohoto seriálu je vážně skvělej,ani sekundu jsem se nenudil. Pořád se zde něco děje. Příběh první epizody je velmi dobrý, postavy jsou sympatycké a hudba je výborná. Za mě první epizoda 9,5/10.
Valentýnská pomsta (1981)
Tenhle originál je velká zábava ovšem remake z roku 2009 považuji za lepší. Příběh je velmi dobrý, postavy jsou sympatycké a hudba je výborná. Atmosféra tu je vážně výborná tu musím tvůrcům velmi pochválit. Napětí zde je také a tvůrcům se hodně povedl. Vraždy jsou na rok 1981 docela dost brutální a skvělé. Za mě 8-8,5/10.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Od tohoto dílu sem čekal průměrný Akční sci-fi horor ale dostal jsem hodně dobrý hororový film. Příběh je velmi dobrý postavy jsou sympatycké a hudba je výborná. Atmosféra tu je opravdu hodně dobrá a temná, napětí zde je a je hodně povedené, kamera je na vysoké úrovni a akce tu je přímo fantastická. Za mě 8/10.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Prostě Česká filmy a pohádky jsou velké sračky. Koukal jsem 20 minut a vypnul jsem tu sračku. Postavy jsou doslova debilní,nevím kdo to může chválit. Za mě 0/10.
Resident Evil (2002)
Docela dobrý akční sci-fi horor. Příběh je dobrej, postavy jsou docela sympatické a hudba je výborná. Atmosféra v tomto filmu je velmi povedená což musím pochválit, napětí tu je taky a není vůbec špatné, kamera je velmi dobrá což je další plus tohoto filmu a akce je velmi povedená. Za mě 6/10.
Hellraiser: Judgment (2018)
No další podprůměrný Hellraiser film. Příběh ujde, postavy nic moc a hudba je dobrá. Herecké obsazení není špatné, kamera je docela dost dobrá. Atmosféra tu je docela ok ale napětí zde vůbec není což je škoda. Strah o postavy tu apsotutně nebyl takže vám bude úplně jedno kdo umře. Za mě 3/10.