Oblíbené filmy (7)
Temný rytíř (2008)
Po druhém shlédnutí hodnotím za 5! Film jedna báseň!!!
Iron Man (2008)
Jo!! Tohle já můžu. Přirovnal bych to k Batman začíná. Downey super Bridges skvělý! dal bych 5 ale ty triky mohly být přehlednější. Super
Maska (1994)
Souboj Titánů (1981)
Batman začíná (2005)
A-Team: Poslední mise (2010)
Tak tenhle film mě neskutečně překvapil! Super