Recenze (1 323)
Blood: The Last Vampire (2000)
Blood: The Last Vampire je velmi krátký. Měl jsem pocit, jako by někdo vzal film a ořezal ho o začátek a konec. Děj je vytržen z nějakého širšího kontextu. Prostě nebyl čas na psychologii postav. Animace je nádherná. Hlavně ta v závěrečných titulcích. Pět let po tomhle snímku vznikl seriál Blood+, který na Blood: The Last Vampire, navazuje. Doporučuji se na film podívat společně se seriálem. Podle mě ani moc nezáleží na pořadí. Já viděl film dlouho před seriálem a pak po seriálu. Určitě v době vzniku filmu nebyl seriál plánovaný, protože se v něm najde pár odlišností, ale určitě stojí za shlédnutí.
Bloody Christmas (2002)
V porovnání s Treevenge nebo českým loutkovým Bloody Merry Christmas vážně slabota. Nuda bez pořádnýho nápadu. | ► Bloody Christmas
Bloody Merry Christmas (2007) (studentský film)
Tomuhle skvostu nemám co vytknout. Je vtipnej, děsivej, brutální, skvěle animovanej a oplývá skvělou vánoční atmosféru :-) Poprvé jsem ho viděl na KomiksFEST!u 2008 a už tehdy rozzářil mou temnou duši jak svíčky na vánočním stromečku. | ► Bloody Merry Christmas
Bobby Yeah (2011)
Hodně špatnej bad trip na dobrou noc. S tlačítky. | ► Bobby Yeah
Bonnie a Clyde (1967)
Kdysi to byl nejkrvavější film a byl natočen pro mladé lidi, zklamané a bouřící se proti systému. Dnes už je to jen svižná kultovní gangsterka, která i po čtyřiceti letech skvěle funguje. Kdo by chodil do práce, která ho nebaví a žil nudný všední život, když je tak snadné vykrádat banky? Jednou se to ale vždycky zvrhne, začínají se objevovat mrtví a smyčka kolem ústřední dvojice se začíná stahovat…
Borrower - Oběti bez hlav (1991)
[FOD 2024] Znáte ten pocit, když si občas musíte půjčit cizí hlavu, protože vaše po prokalené noci exploduje? S pejskem to pak začne být obzvlášť podivné. Borrower je esencí osmdesátkové špíny. Prostitutky, bezdomovci, vidláci a další existence, vydestlilované do raně devadesátkového filmu. Jasně, je to céčko bez příběhu, eklekticky přeskakující mezi lidmi, motivy a lokacemi, ale se slušnými herci a působivou atmosférou. Možná to byl i tvůrčí záměr. Emzák je celý film úžasně mimo jako Edgar z MIB, ať už ho zrovna hraje kdokoliv. Je to taková celovečerní kocovina s bolehlavem.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Braindead aneb jak důležité je míti sekačku. Zábavná estráda plná živých, mrtvých, nemrtvých, jejich částí, jejich vnitřností a velký méééjdlo! Hektolitry nechutností nikdy nebyly takhle zábavné!
Brubaker (1980)
Strhující a řekl bych stále aktuální kritika vězeňství. Něco tak drsnýho v realistickém ušmudlaném kabátku už dneska asi těžko někdo natočí. Na inkognito příjezd novýho ředitele se nedá zapomenout. Věznice patří pár vyvoleným vězňům a jejich zvrhlým praktikám. No a pak Brubaker začne bojovat proti větrným mlýnům a všudypřítomné korupci. Velmi působivé, obzvlášť poslední scéna.
Bubáci (1986)
[FOD 2022] Mám štěstí, že ten film je tak krátký a že jsme ho viděl s otrleckým živým dabingem do sálu, jinak bych asi skončil hůř než ona nebohá skupinka mladých lidí. Takhle to dopadá, když týpek z pornoprůmyslu vezme nadšeným začínajícím filmařům jejich dílo, natočí cosi o černokněžníkovi a jeho mrtvé ženě, podivně to propojí a vydá, protože ví nejlíp, čeho si publikum žádá. Je to tak bizarní, že Bubáci začínají být populární u lovců obskurních trashových kuriozit.
Buď moje kočka: Dopis pro Anne (2015)
[FOD 2017] A Dunningův-Krugerův efekt znáte? Je jedno jestli přepadnete banku, protože jste díky citronové šťávě neviditelní, nebo si myslíte, že jste geniální režisér a u vás doma (ale bez maminky) natočíte velkolepé dílo s holywoodskou hvězdou. Pořád to je pro diváka skvělá podívaná.