Poslední recenze (20)
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
První nový animovaný Spajdý mi přišel vizuálně revoluční, animačně hravý a nápaditý. Oproti němu byla dvojka přepálený natahovaný opruz. Želvy mají opět tu hravost, nápaditost a nebojí se jít svým neotřelým lukem až na hranu konceptartu. Spajdrmena předhánějí o celou velrybí délku s odvahou nabourat léta zajetý koncept želvy vs Trhač a jasně vymezení padouši. Smekám s usměvem, zatlačuji slzu dojetí a večer si to dám ještě raz. A co jsme snad ještě nikdy neudělal, je pochvala namixované hudby viz. automobilová honička.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Hele hoši, takhle vážně ne. Vyloženě otravný zážitek. Jedničku jsem si užil a děcka ji milují. Dvojka se posunula v čase, strašně moc se tam kecá a řeší vztahy, je to hotová telenovela. První hodina pruda nuda. Spidermani v prvním díle byli jedineční, nápadití a šlo cítit, že si s tím tvůrci opravdu vyhráli a založili na nich spoustu vtipných scének. Tady jsou jak pytel hopsajících blech, které furt kecají. Miles začíná být postupně otravný na způsob Hollanda a všichni okolo mu akorát nahrávají. Artdirector to přepaluje, kde může a jde vidět, že si je jistý vydobytou pozicí. Bohužel na úkor diváka. A celé to působí jako na sílu roztažený Hobbit. Na konci, pokud jste přišli nepřipraveni, vás odrovná hláška ...to be continued... fakof Edit: Mimochodem vizuální stylizace a animace jsou kapečku dvě rozdílné věci, tak si to zdejší recenzenti srovnejte, ať nemelete o něčem jíném než chcete.
Spalující touha (1999)
Takový ten pocit, že tam všichni hrajou napůl připosraně z režiséra a napůl snaživě co nejlépe, aby to neposrali. Jediný trochu lidský je Milič, který je jak z jiné planety oproti všem těm Linčovským obličejům. Ale je to kvalitní, atmosférické a po různých Esmeraldách a odpadu z devadesátek, bylo tohle úctyhodné uzavření jedné epochy. Jinak teda Kidmenka je od krku dolů fakt hezká.