Recenze (62)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Nejlepší seriál všech dob!
Vetřelec: Covenant (2017)
Nechápu jak může dát někdo pouze jednu hvězdu 😕😱
V zajetí rytmu (2007)
Jsem milovník tohoto druhu filmu , tak nemůžu jinak než dát 5 hvězdiček. Taky bych řekl , že tenhle film je jeden z mých nejoblíbenějších.
Wanted (2008)
Super , jen odfláknutý konec mě nasra*
Zločinec (2008)
DObrý film.
Zlověstné ticho (2007)
bez komentáře
Zombies: Den-D přichází (2008)
Možná jsem to s hodnocením přehanl ale ......... mám dobrou náladu a zabavilo mě to :)
Ztracené město (2008) (TV film)
Hrůza ...
Život (2017)
Skvělé ..konečně letos pořádný film ☺
Život není krásný (2008) (amatérský film)
??