Recenze (1 148)
Kalvárie (2014)
Sklamanie. Čakal som rafinovaný, McDonagh-ovsky jedovatý, originálny a vtipný (čiernohumorný) príbeh. Lenže, LENŽE: pomýlil som si McDonagh-a. Toto je John Michael a nie Martin. Áno, ako píše Murrro, nesympatické postavy, neuchopiteľné motivácie, zvláštne a nechcené prázdno.
Chlapectví (2014)
Toto si može dovoliť len pán Linklater. Nevídaný koncept a absolútna autorská sloboda.
Strom (2014)
Before The Rain po 20rokoch. Ale podstatne menej naliehavý a vlastne pre každého kto BTR videl, nezaujímavý. Ešte i ten predvídateľný posledný záber...
Chvění (2014)
Coming out Ben-a Whishaw-a.
Self Made (2014)
Film, na ktorý na každom festivale čakám. A na ktorý by som sa ale ani náhodou nevybral keby som sa riadil obsahom uvedeným vo festivalovom denníku. TAKTO NEJAK SI PREDSTAVUJEM SÚČASNÚ MODERNÚ KINEMATOGRAFIU. A apacka´s comment nemá chybu (dokonalé vystihnuté moje pocity a to som chlap). Takže nie sme všetci rovnakí:-))))
Xenia (2014)
Chvíľami hodne vtipné, zároveň ale stopážou nad rámec mojej pozornosti. Ubrať niektorú z dejových línií (ideálne Grécko hľadá talent a všetko s tým spojené), celok by bol podstatne kompaktnejší a plastickejší.
Hvězda kriminálu (2013)
"I am proud to be your dad..." - oooohhh, men, WTF?! V kontexte videného absurdné a tak málo pravdepodobné. Jedno veľké prekombinované a nevieryhodné klišé. * * za Jacka O´Connella.
Prodloužený víkend (2013)
Upotené, utrápené, bez rytmu a bez energie. A s Kate Winslet, ktorá snáď po prvýkrát nemá čo hrať. Talent zmarený vo flashbackoch.
Philomena (2013)
Zločin, trest a odpustenie v rukách veľmi zdatného inscenátora, Stephena Frearsa, vďaka ktorému sa zo zdanlivo ružovoknižnicovej predlohy stal dojímavo ľudský a často láskavo vtipný príbeh, ktorého sila stavia na konfrontácii troch zdanlivo nespojiteľných tém: náboženstva, politiky a homosexuality. A na Judi Dench - ktorá je, opäť raz proste, JEDINEČNÁ.
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
The souls cannot be fooled...You just surprised me, that´s all...