Poslední recenze (357)
Oasis Knebworth 1996 (2021)
Průpovídky nebyli mimo, ale trochu moc zasahovali do písní. Ale ta atmosféra koncertu byla v kině trochu cítit. A jsou to sakra Oasis! Oasis v nejlepší formě.
Ant-Man (2015)
Trochu nevýrazná marvelovka, ale fajn to je. Bohužel další mizerný záporák a vlastně taky trochu nezajímavá love interest v podání Evangeline Lilly. Naopak Paul Rudd vypadá, že si to slušně užívá a já si to užil s ním. Finální mlátička s humorným zvětšováním/zmenšováním je super. Tajemství kolem předchozí generace taky bavilo.
Velká šestka (2014)
On je to moc hezký animák, pro malé i velké kluky. Ale ten všudypřítomný pocit, že jsem to všechno už někde viděl minimálně třikrát, je bohužel příliš silný.