Recenze (10)
Monstrum (2022) (seriál)
Nechápu jak je možné že tato civilizace upadá do stále větších hlubin.To jsou snad všichni úplně vymaštěný vždyť to byl psychopath tak proč má někdo potřěbu dělat ho slavným.Chápu jdou z toho velké peníze ale někdo by se měl zamyslet nad tím že TEN VRAH DOOPRAVDY EXISTOVAL vy krátkozratí tupouni co tomu dáváte 5 hvězd zato že je to brutální.(2 hvězdy za provedení)
Ledová archa - Signál pro všechny (2022) (epizoda)
Po dlouhé době velmi zajímaví díl.Jeden z těch lepších řekl bych že kdyby Ledová Archa měla na tento styl každou epizodu její hodnocení by vypadalo jinak.za mě 80%.
Konečně doma (2015)
Super animák se skvělým příběhem .
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Herci-7/10 Příběh-8/10 Hudba-8/10 za mě 78%
Enola Holmesová (2020)
Super rodinný film.Super herci a super příběh. Stojí za zhlédnutí ? ANO
Jeho temné esence (2019) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů.
Rodina na baterky (2021)
Super animák se super příběhem.
Like House (2021) (pořad)
Stojí to za Zhlédnutí ? NE Soutěžící: 1/10 Příběh: 1/10 za mně 3%
Tiché místo (2018)
Pro mně jeden z nejlepších Hororů. stojí za zhlédnutí ? ANO děj: 8/10 herci: 7/10 hudba: 7:10 za mně 80%
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Lepší než liga spravedlnosti 2017 ? ANO Stojí za zhlédnutí ? ANO Příběh zůstal více méně stejný.Pro mně je to jeden z nejlepších filmů podle komiksů. Hodnocení: Herci: 9/10 Příběh: 8/10 Hudba: 9/10 za mně 90%