Recenze (29)
Flash (2023)
Zmatené čekal jsem do konce co z toho vyleze.... A 💩
Africké královny - Královna Kleopatra (2023) (série)
Nudné překroucené
V nemilosti (2021)
Silný příběh
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nejlepší Terminátor
Black Widow (2021)
Povedená odbočka o Natashe...😎
Expedice: Džungle (2021)
Byli jsme v kině celá rodina líbilo se všem klukům víc...
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Po dlouhé době zase v kině a milé překvapení .... Za mě super komedie !
Plán útěku 2 (2018)
Ahoj, hele čekal jsem bombu a dostal jsem průměrný sci-fi akčňák z 80`tek a ani tam nebyl Árný 😕
Inferno (2016)
Knihu jsem "četl" za volantem ta byla naprosto skvělá ve filmu se hold nedá zachitit skvělý popis míst a postav - ale film to byl dobrý. Určitě zkouknu někdy znovu...
Můj kamarád drak (2016)
Po delší době super rodinný film, dojemný napínavý dobře natočený - doporučuji. a neposlouchejte tady ty šťouraly je to fakt hezký