Recenze (46)
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Trošku jsem se bál, že z toho bude průšvih jako například u machrů a sněženek po 25 letech. Nakonec je to monžá ještě lepší než povodní, PRAVÉ, prcičky.
Prometheus (2012)
Od Promethea jsem čekal hodně. Bohužel mě zklamal. Přijde mi, jako kdyby Ridley potřeboval dokončit příběh prvního vetřelce co bylo mu jedno v jaký formě, hlavně aby to bylo vizuálně hezký. Začátek je epický, střed nudný, konec...no...to uvidíte. Ale stále jedna z nejlepších sci-fi tohoto roku když nepočítám super-hero filmy.
Rivalové (2013)
Remeslne dokonale, takovou kameru jsem uz dlouho nevidel, a nechapu Akademii, ze tento snimek presla bez jakekoliv nominace.
Sound City (2013)
Dokument bude věnovaný stejnojmenému studiu v Kalifornii, kde vznikla kultovní deska Nirvany Nevermind a nahrávali zde i takové legendy jako Rage Against the Machine, Johnny Cash nebo Metallica.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Videno 10.5. V canterbury, Uk. J.J. je proste star trekovy geek. Into darkess vypiplal jeste detailněji nez pvni film a je vidět, ze si to Uziva. Benedict byla dobra volba pro roli Harissona a jeho hlas je úžasný. Nevím jak dopadne man of steel ale pro me tuto asi nejlepším filmem roku a prave jenom superman by ho mohl trumfnout. Star wars je v dobrých rukou.
Stín pochybnosti (1998)
Hrozna kravina, spatne je skoro uplne vsechno. S ohlednutm na to, ze je to pouze TV film si to zaslouzi 2 hvezdy
Strýček Jack (2010)
Docela sranda, Líbio se mi víc než INK. Ale znovu ten stejný režiser, ta stejná ujetost. Bohužel. ANi prace s kamerou nebyla vubec žádná sláva.
Sucker Punch (2011)
Ne, ne a ne. Zack je stylisticky brilantní. Bohužel chtěl za každou cenu natočit něco podle vlastního scénáře. A to se nepovedlo. Vizuálně je to epické, toť vše. Jsem strašně rád, že tento režisér dělá nového supermana, a ještě více mě těší že nedělá scénář.
Temný rytíř povstal (2012)
Spoiler: Až na ten konec parádní vyvrcholení série.
Thor: Temný svět (2013)
Pro me je to naprosta bomba. Marvel se kazdym filmem dostava vys.