Recenze (552)
M*A*S*H (1972) (seriál)
Pořád dokola. Jen to skončí, už to jeden odznova. Super.
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Těším se, až se Rausch a Prachař víc sehrají, to bude jízda. Jinak je to pořad, při kterém si přečtu knížku a občas kouknu. Koukat v ten samý čas na Novu mě ale nikdo nedonutí. Kdepak.
Muž, který vycházel z hrobu (2001) (TV film)
Celé mi to přišlo mnohem starší než z roku 2001. Kdyby to byl rok tak 1991, přišlo by mi to na tu dobu docela povedené a hvězdička by určitě přibyla, ale takhle musím přiznat, že nic moc. Skoro se mi chce napsat, že by tady česká detektivka dostala pěkně na frak nebýt dobrých herců.
Višňový sad (2010) (divadelní záznam)
Musím přiznat, že jsem dopředu moc nevěděla co mám čekat. Především od D. Havlové, která je prý v roli úžasná. Mně ale přišla naprosto nejlepší paní Jirásková. Zpěv i obyčejná slova na mě zapůsobily víc než slzy paní Havlové. Mám ji ráda, slušelo jí to, ale většinu doby, kdy byla na jevišti, jsem obdivovala její postavu a šaty, ty byly opravdu skvostné. Jinak chválím Dvořáka, Elsnerovou, Skopala a dokonce i Stropnického, což jsem opravdu nečekala. Trochu škoda, že pan Preiss nedostal víc prostoru a vlastně byl jen berličkou "své sestře". PS. Je mi záhadou, proč Pavla Tomicová, Lucie Jiřičková i Andrea Elsnerová pořád tak kulily oči. Všechny to přeci umějí mnohem líp.
Překažené dostaveníčko (2007)
Jiřímu Strachovi stačí 39 sekund, aby pobavil. Zajímavé zjištění.
Hvězda padá vzhůru (1974)
Náhodou jako nadsázka docela dobrý a navíc s půvabnou Jitkou Molavcovou.
Dva na schodišti (2005) (TV film)
Dlouho už jsem se tak nepobavila.
Vyvraždění rodiny Greenů (2002) (TV film)
Detektivka s trochou nadsázky. Z dam se mi nejvíc líbila Zuzana Stivínová.
Safari (1986) (seriál)
Naprosto milovaný seriál s překrásnou Zuzanou Kocúrikovou a koktajícím Lubomírem Kostelkou. Od dětství jsem ho bohužel neviděla.
Povodeň (2005) (TV film)
Jiří Strach mě svými filmy většinou rozesměje, tentokrát mě ale rozbrečel. Hodně dobrý film.